יום רביעי, 12 באוקטובר 2011

איצטדיון רמת גן לבריכת הנופרים

השבוע עשינו טיול לילי, שטחי ושטוח (כמו ששי אוהב). רכבנו לגדתו של הירקון בזיג ובזג מסוף פארק הירקון עד לבריכת הנופרים וחזרה.
בשונה משאר הטיולים, ובתקווה התחלה של מסורת, הצטרפה אלינו רוכבת נוספת מגרופי. כן ירבו! לאחר שנפגשנו התחלנו את הטיול והפשלה הראשונה קרתה - הפנס של שי לא עובד. השעה היא שבע והמסלול שלנו הוא בחשכה מוחלטת. הרוכבת שהצטרפה אלינו הגיעה מצויידת ביותר והחלטנו ששי ירכב באמצע וייעזר באחד מהאורות שלנו. רכבנו במהירות בינונית עד שהאירוע השני המעניין קרה - הגענו למעבר בשלולית בצבע מאוד מגעיל, מה שגרם לי לנסות לעבור אותה בצידה, מקום עם צמחיה שהחביאה בוץ תובעני במיוחד. האופניים נעצרו והנעל של הרגל שירדה נתקעה בבוץ הטובעני ולאחר צד החליטה להישאר שם. לאחר שחילצתי את הנעל, שהתמלאה בבוץ מגעיל במיוחד לא הייתה ברירה אלה להמשיך, כשבנעל שלי יש ביצה קטנה.

קצת אחרי הפגישה שלי עם הבוץ עלינו על מסלול שזיהיתי כשעשינו אותו בעבר ולבסוף גם מצאנו את בריכת הנופרים. בהזדמנות זו ניקיתי קצת את הבוץ שבינתיים התקשה לו בנעל ולאחר הפסקה קצרה חזרנו לרכב את דרכינו חזרה. בדרך פגשנו זוג רוכבים נוסף שטייל באיזור. שי הכיר אותם מגרופי, ולאחר שהצטלמנו המשכנו במסלול. אחרי שלוש וחצי שעות נסיעה, סיימנו את ה-43 קילומטר של המסלול וחזרנו לפארק הירקון, בדיוק בזמן לתפוס עצרת ענקית של רב כלשהו באיצדיון רמת גן.

אצטדיון רמת גן לבריכת הנופרים
5.10.11

15.90 קמ"ש 43.5 ק"מ 3:32 שעות

הירקון תמיד מספק חוויה דומה, לא קשה טכנית ובלילה גם די חדגונית. נסיעה בלי פנס והיתקלויות עם בוץ לא תרמו נקודות. הפלוס היחיד הוא שלשוכני תל-אביב זה מסלול שתמיד שם, קרוב ויציב.


ל-GPX וסטטיסטיקות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה