יום רביעי, 12 באוקטובר 2011

מים לים

לפני שניגשים למסע כמו רכיבה של שביל ישראל, החלטנו לעשות שביל חוצה ישראל צנוע הרבה יותר - מים לים. זה מסלול של יום אחד שיש בו תחושה של משהו סימבולי לחצות את המדינה ממערב למזרח, וכמובן אין כמו סיום ברחצה בכנרת.
יש הרבה גרסאות של מסלולים מים לים, אנחנו החלטנו לקחת את הקל ביניהם, מסלול של 57 ק"מ יחסית מישורי. המסלול הזה התאים לנו כי רצינו להתחיל את האימונים בצורה מדורגת.


הטיול התחיל בנסיעה ארוכה מהמרכז לכינרת בשביל לשים את הרכבים ולאחר מכן חזרנו עם רכב אחד לקרית ים, התחלנו לרכב יחסית מאוחר בשעה 9:00.
אחרי רכיבה קצרה בעיר (כמו שסבדר אוהב) הגענו לשבילים, שהתבררו כשבילים רחבים ומתאימים לטיסה בגובה נמוך.

אחרי נסיעה קצרה הגענו לישוב ערבי, הראשון ולא האחרון שנפגוש במהלך המסלול הזה. אמנם הרגשנו שם שכל העיניים מסתכלות על האנשים המוזרים שלובשים טייץ ומסתובבים בכפר, אבל סה"כ הרכיבה היתה קצרה וללא התקלויות מיוחדות.

המסלול כלל רכיבה ארוכה וקצת מייגעת לאורך המוביל הארצי.






לקראת סוף המסלול יש ירידה לכיוון הכינרת שעוברת בשטח פרטי, אבל ההתעקשות על המסלול הזה הוכיחה את עצמה, זאת היתה ירידה ארוכה במהירויות גבוהות מאוד ממש עד הכינרת.
ה-Grand Finale הגיע בכניסה למים ורביצה ארוכה עד שהתקררנו מספיק כדי לחזור הביתה.

דבר סבדר: כנראה הטיול הכי כיף שהיה עד היום, ובהחלט עם השם המגניב ביותר. המסלול עצמו היה פשוט ואפילו עם ההתברברויות שלנו רכבנו די מהר. מה שכן, אותי די הלחיץ בתקופה זו לעבור בכפרים ערביים ואת שי הלחיצה כל שניה על כביש, אז עדיין יש איך לשפר את המסלול הזה :)
אנקדוטה קטנה לסיום - שי החליט בטיול זה שרכיבה זה לא מספיק והחליט לחלטר כמטאדור, כאשר הוא גרם לפרה לרדוף אחריו כמה מטרים. זה היה מצחיק ביותר מהצד, אם כי יש לי הרגשה שהוא קיבל את זה בפחות נונשלנטיות.

מים לים
1.10.11

--:-- קמ"ש 57 ק"מ 3:15 שעות

מסלול מעולה עם נופים משתנים ורכיבת שטח קלילה, נעימה וזורמת. מומלץ ביותר, אבל אל תצפו לאתגר, רק לחיבור פשוט לטבע ולהרבה שקט.


הקלטה של המסלול המקורי שלפיו רכבנו אפשר למצוא כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה